Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
Janusz Myszyński Janusz Myszyński
856
BLOG

"Zostałam zgwałcona na dachu w Nowym Jorku" - mówi piosenkarka

Janusz Myszyński Janusz Myszyński Rozmaitości Obserwuj notkę 8

"Zostałam zgwałcona na dachu w Nowym Jorku" - mówi piosenkarka Madonna, a pisze o tym dobrze poinformowany portal niemiecki  spiegel.de, link:   http://www.spiegel.de/panorama/leute/madonna-wurde-als-junge-frau-vergewaltigt-a-926212.html

Jak na żywot prawdziwej gwiazdy przystało, nie mógł to być gwałt w krzakach czy w aucie. Nie mogła też być zawleczona do piwnicy, tylko właśnie na dach. Widocznie gwałciciel zdawał sobie sprawę, iż ma z przyszłą gwiazdą do czynienia.

2003 bei den MTV Video Music Awards in New York: Madonna adelt Britney Spears...

                                          Britney Spears i Madonna

Dzisiaj Madonna żyje w zgodzie z Nowym Jorkiem i całym światem zresztą. Kręci filmy, buduje szkoły dla dziewcząt w krajach islamskich i zajmuje się Koranem. "Myślę, że ważne jest - mówi 55-letnia dziś piosenkarka - by wszystkie święte książki studiować. Mój przyjaciel Yaman mówi mi zawsze:dobry muzułmanin jest dobrym żydem, a dobry żyd jest dobrym chrześcijaninem".

Skoro wyszła - wbrew moim zamiarom - puenta wyrażająca wartości (totalnej) zgody w kraju i na świecie, to niech będzie ta notka kontynuacją poprzedniej, zatytułowanej pierwotnie "Zawalczę o totalną zgodę", link:  http://januszmyszynski.salon24.pl/538978,czy-beda-zyli-w-zgodzie-jaroslaw-gowin-i-donald-tusk

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości